Jump to content
Annons

Kopp choklad! Jag måste ha en kopp choklad!


Dingbats

Recommended Posts

Jag har letat och letat hela dan efter låten "Kopp choklad" från lilla melodifestivalen 2002, ni vet den där: "ska vi gå in till mig och ta en kopp choklad? eller ska vi gå ut och ta en promenad?". Jag bara måste ha den!! :rolleyes: Men den finns inte att få tag på nånstans! 😠 Skivan säljs ingenstans längre och låten går inte att få tag på nånstans. 😉 Nån som har den på hårddisken? Snälla snälla snälla i så fall för jag blir galen om jag inte får tag på den!

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har letat och letat hela dan efter låten "Kopp choklad" från lilla melodifestivalen 2002, ni vet den där: "ska vi gå in till mig och ta en kopp choklad? eller ska vi gå ut och ta en promenad?". Jag bara måste ha den!! :rolleyes: Men den finns inte att få tag på nånstans! 😠 Skivan säljs ingenstans längre och låten går inte att få tag på nånstans. 😉 Nån som har den på hårddisken? Snälla snälla snälla i så fall för jag blir galen om jag inte får tag på den!

Jag börjar tänka på : Ska vi plocka körsbär i min trädgård du och..langue-a-terre-284902.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har letat och letat hela dan efter låten "Kopp choklad" från lilla melodifestivalen 2002, ni vet den där: "ska vi gå in till mig och ta en kopp choklad? eller ska vi gå ut och ta en promenad?". Jag bara måste ha den!! 🥰 Men den finns inte att få tag på nånstans! 🙂 Skivan säljs ingenstans längre och låten går inte att få tag på nånstans. 🙁 Nån som har den på hårddisken? Snälla snälla snälla i så fall för jag blir galen om jag inte får tag på den!

Jag börjar tänka på : Ska vi plocka körsbär i min trädgård du och..langue-a-terre-284902.gif

Ja, men den här är mycket bättre.

Snälla, nån som har den?? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sjuåriga brorsdotter har börjat snacka högt och allmänt om att jag måste hjälpa henne att göra en låt till lilla melodifestivalen nästa år 🥰.

Kan iofs vara en kul grej att prova på..

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sjuåriga brorsdotter har börjat snacka högt och allmänt om att jag måste hjälpa henne att göra en låt till lilla melodifestivalen nästa år 🙂.

Kan iofs vara en kul grej att prova på..

Men du har inte Kopp choklad eller..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sjuåriga brorsdotter har börjat snacka högt och allmänt om att jag måste hjälpa henne att göra en låt till lilla melodifestivalen nästa år 😄.

Kan iofs vara en kul grej att prova på..

Men du har inte Kopp choklad eller..?

Nej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...