Jump to content
Annons

Sökes: Sångare för sångpålägg!


wmm

Recommended Posts

JAG

Erfarenhetsnivå: Jag är en fena på Cubase. 😎 Arbetar relativt fort och ser lösningar i alla problem (fast vissa kan ta ett par timmar innan de knäcks). 😱

Utrustning: Liten hemmastudio med en elgitarr, akustisk gitarr, digitalpiano, kondensatormic..

Har tillgång till den bästa studion i stan! (har vi nån till studio i stan?) 😉

Där kommer mest troligt sången spelas in (om du/ni bor här i stan).

Proffs/Blåbär: Läser en KY-utbildning i låtskriveri hos Musikmakarna i Övik.

Valde att plugga på distans för att jag har allt som behövs här hemma.. utom sångare. 🙁

Har skrivit musik i 8 år, det sista året har gått fort i utvecklandet. Tidigare låtar var inte i närheten så bra som de jag gör nu. 😱

Jag har läst musikteori i gymnasiet och tog studenten med alldeles för mycket vetande. Kort sagt: vill du förklara något så förstår jag! 😱

Ambitionsnivå: Jag ser gärna att ett projekt/samarbete som inleds försöker göras färdigt relativt kvickt. Jag har för mycket i görningen för att lägga saker på hyllan. 😛

Ålder: 21.

Musikstil: "Mainstream" framför allt, men det är varierande! Har gjort låtar i bl.a. följande genrer:

* Schlager

* Pop/Rock

* Highschoolmetal

* Eurodance m.m.

[email: torkel.bylund@gmail.com]

[msn: wantedmusicman@hotmail.com]

[hör av er om ni vill höra mina låtar]

DU

Erfarenhetsnivå: Du skall vara kapabel till att sjunga.

Utrustning: Stadig mikrofon och bra inspelningsställe (vill inte ha med för mycket oönskat reverb i den rena inspelningen).

Proffs/Blåbär: Du skall vara kapabel till att sjunga.

Ambitionsnivå: Eftersom jag oftast "bara" kräver sångpålägg tycker jag inte det ska kunna ta flera veckor..! Mitt eget arbete tar knappt så lång tid! 😉

Ålder: Age is nothing but a number. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...