Jump to content
Annons

Sångerska sökes


Gurtcci

Recommended Posts

Tjenare.

Jag har precis märkt att jag inte är en riktigt bra sångare, så nu söker jag efter någon som skulle vilja hjälpa mig med mina låtar.

Skulle vilja ha en vacker röst som liknar Enya's. Har blivit inspirerad av henne och vill gärna få fram några låtar, med sång, inte instrumentalt. Det är jag för trött på.

Kontakta mig här om du är intresserad

Vänliga hälsningar

Gustav Claughton

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hehe ja, men jag tycker att reverbet gör nytta 😏

Men i alla fall. En liknande röst är antagligen inte så lätt att få tag på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillade väl henne lite lätt när det hela var nytt osv, men sedan då--bara tröttsamt faktiskt,,,insmickrande och 500 kanaler för reverb+sång blir lätt fjantigt liksom...lyssna istället på lite tuffare brudar såsom... 😏😄😄 återkommer när ni gissat rätt, finns mängder med bl.a. Engelska sångerskor från förr som sjunger skiten av vem som helst med attityd och känsla!!!

😎😎😎

Link to comment
Dela på andra sajter

lyssna istället på lite tuffare brudar såsom... 🙂  🙂  🙂 återkommer när ni gissat rätt, finns mängder med bl.a. Engelska sångerskor från förr som sjunger skiten av vem som helst med attityd och känsla!!!

😎  😎  😎

Aah, de är säkert jätteduktiga. Men nu var det en Enya-röst jag behövde 😆

Redigerat av Gurtcci
Link to comment
Dela på andra sajter

OK,,,säger dig namnet Annie Haslam något??? (bara ETT exempel på exemplarisk röst)

🙂

nope 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

missmango777 (oregistrerad)

Hej!

Jag kanske kan hjälpa dig med sång. Vore förstås roligt att lyssna på vad du gör.

Mig kan du lyssna på på min hemsida:

My Webpage

Med vänliga hälsningar

Anneli, sångerska

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Anneli!

Måste bara säga att jag blev väldigt glad när jag såg att det faktiskt var någon som erbjöd sig att sjunga. Förväntade mig inte att någon här skulle nappa 🙂

Fin musik, och din röst låter även den väldigt bra. Vi kan fortsätta via PM och bestämma lite mer, så ska ja se till att du får lite låtskisser av mig...

/Gustav Claughton

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...