kirtaphus Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 (redigerat) Fick ett felmedelande om att inte kunna öppna projektet (session) i mitt PTLE (PC) "Command because music ID does not match" Vad har hänt? hur löser jag detta? var nästan i slutet av låten och skulle snart påbörja mixning? känns surt att inte kunna öppna upp det nu. Edit: har försökt kolla på Digidesign/support men hittar inget passande på PC Redigerat 15 september 2006 av kirtaphus
chrisB Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 (redigerat) har du en firewire hårddisk? kan vara fel eller skadad formatering har du provat någon av de auto-sparade filerna? har du provat att importera från din skadade session fil till en nyskapad session? har du kollad upp din hårddisk, den som du har audiot på? ps: bara ett tips, om man har ett slutmix på g, stäng inte av datorn, sätt den inte i vila om man måste ta ett break eller paus . . . ibland går det troll i en produktion. Redigerat 15 september 2006 av chrisB
kirtaphus Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 Har inte Firewire. kör med M-box2 Hårddisken tror jag inte det är nått fel på. har inte varit något problem tidigare med den. Jag prövade att öppna backup session, då gick det att öppna 😠 Så nu har jag fortsatt och sparat i ett annat namn samma mapp då funkar det att öppna, men prövar jag gamla då kommer medelandet fram? nåja bara jag får upp den är jag glad. Jag har inte prövat att importera men det var ett bra tips om det händer. När jag öppnar PT för någin dag sen kom en medelande, Tpkd jag kollade med Digi/support och ladda hem från pace något som skulle hjälpa, X-form?? Nu står det att jag skall auktorisera igen för att komma åt PT, klickade avbryt då funkar PT?? alla dessa skumma medelande? funderar starkt på att gå ifrån PC och köpa en iMac undra om det är mindre strul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.