cubase-nybörjare Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 Hej! Den 26 september lämnar jag Stockholm o Sverige för ett tag och innan dess skulle jag vilja spela in ca 5 låtar i studio - typ demo. Finns det någon som kan ge mig något tips på studio eller rent av arbetar i studio själv och hyr ut? Studion måste ligga i Stockholm, förort eller innerstad. Helst ska i studion finnas ett piano och sångmic (ehmm.. och allt annat man behöver för att göra en seriös inspelning = ) ) Hör av er!
Florian le Sage Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 I min studio står numera en riktigt fin Blüthner-flygel 190 cm sedan en vecka + ett vanligt piano sedan gammalt, kruxet är att den inte är i Sthlm utan 25 mil söderut, du tar bussen till Linköping för 100:- om du inte har bil förstås...kan det ju vara värt om du vill de och jobba i en riktig studio för en mkt rimlig penning!!! 😑
cubase-nybörjare Postat 3 september 2006 Trådstartare Postat 3 september 2006 Tack för svar! Kollade lite på hemsidan..skulle behöva veta vad det kostar.. typ per timme el. halvdag eller liknande?
Florian le Sage Postat 3 september 2006 Postat 3 september 2006 skicka ett mail eller ring så diskuterar vi vidare... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.