Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hejj jo jag har en fråga.. de är så att jag har beställt Lexicon omega ljud kort.. med cubase le.. förstå mig inte på så mkt.. är det inte så att de finns små bitar som redan är gorda med instrumental tx som reason med olika mappar med music i som man kan bygga på.. Lr måste man göra allt själv

Annons
Postat

Nej, du får inte med några loopar med Cubase. Och klarar du dig inte utan loopar, får du väl ladda hem loopar från samplingsarkiv på nätet eller köpa samplingscds med loopar på.

Om du redan hade Reason kopplar du ihop programmen via Rewire, och använder Reasons instrument och loopar via Cubase.

Postat

okej då vet ja.. men jag har ju reason 3,0 skivorna men de har blivit något fel på de så de funkar inte.. men går de lägga in hela instrumentals som man laddat hem

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.