EkenMusiX Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Hoho! här kommer man med en till Trancedänga innan metal perioden, lite mer bas i denna ?😳 LÅTNAMN: Tetris ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 4:52 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Bara Jag Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 7.988 Mb STATUS: färdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag tipsa på! //Eken
EkenMusiX Postat 30 juli 2006 Trådstartare Postat 30 juli 2006 Kenta K sa: Kul låt, men inte helt mastrat efter min smak... okej, kul att du kommenterade kenta k, tackar mer tips?
B@kon Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? 🙂 Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter?
EkenMusiX Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 B@kon sa: Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? 😉 Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter? TACKAR 😉 nejdo, cubase sx3 🙂 hehe
EkenMusiX Postat 31 juli 2006 Trådstartare Postat 31 juli 2006 EkenMusiX sa: B@kon sa: Du är inte så gammal väl? Tycker det är ganska roligt då detta enligt mig (musikmässigt) håller samma klass som alla j-vla skitremixer, om inte bättre, som man hör på radio. Skicka en autograf kanske? Nej, men det är inget fusk, tex E-jay eller vad det heter? TACKAR 😳 nejdo, cubase sx3 😳 hehe fyller 15 😳
djonas Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 😱
EkenMusiX Postat 2 augusti 2006 Trådstartare Postat 2 augusti 2006 djonas sa: Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 😆 även om det är på ett 20 år gammalt pipljud? från gameboy? 🥰
Mutto Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 (redigerat) även om det är ett 20 år gammalt pipljud fran gameboy. Redigerat 2 augusti 2006 av Mutto
EkenMusiX Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Postat 25 augusti 2006 (redigerat) Mutto sa: även om det är ett 20 år gammalt pipljud fran gameboy. ok, så nån sitter där och letar ivrigt efter folk att sätta dit ^^? (upphovsman) hur gammal kan melodin vara, är upphovrätten fortfarande kvar? Redigerat 25 augusti 2006 av EkenMusiX
EkenMusiX Postat 25 augusti 2006 Trådstartare Postat 25 augusti 2006 joe_labero sa: Ska du göra vocals på den? Jag kan spela in nepp, inte på denna tyvärr, men på nästa, du kanske kan få vara med 🙂
Nexustwins Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 tjenare hemma från semestern =) ? bra låt jobba lite mer bara 🙂.
EkenMusiX Postat 26 augusti 2006 Trådstartare Postat 26 augusti 2006 Nexustwins sa: tjenare hemma från semestern =) ? bra låt jobba lite mer bara 😉. tja! exakt 😉 im back:P tackar nexus
Kenta K Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 djonas sa: Skön låt men du herr Eken...no covers tillåtna på detta forum eftersom Studio inte betalar ut stim-pengar. 🙂 Jag tänkte just precis på samma sak! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.