kemikal Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Tjenix! Nån som vet nån skysst gratis mp3 hosting sajt där man får tillgång till "bäddbara" musikspelare till sina filer? mvh / j
Linus Postat 10 maj 2006 Postat 10 maj 2006 Det finns en del trådar som har tagit upp det här 😳 Har själv denna på min sida.. Flash Mp3 Player
kemikal Postat 10 maj 2006 Trådstartare Postat 10 maj 2006 (redigerat) heheh jo, en sån kan man ju knåpoa ihop själv, men tack endå! det jag är ute efter är en server där man laddar upp sin musik, och sen får man en länk som man kan lägga in på diverse sidor med en spelare... hmm svårt att beskriva... detta forum tillåter ju inte script men laddar man upp nått på google video så får man en sådanhär länk; "Tog bort scriptet för forumet här blev lite knas" sen klipper och klistrar man bara in länken på vilken sida som helst och får en snygg spelare som streamar videon här är en länk där jag tex lakt in videon på min blogg http://jkemikal.blogspot.com/2006/04/its-all-red.html En sån grejj fast för låtar, om man varken har egen server, kunskap om hur man lägger upp en egen spelare osv! Redigerat 10 maj 2006 av kemikal
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.