Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

🙂

Nu när jag laddar projekt som tidigare använt Trilogy så står det så här:

trilogy.jpg

Jag har Googlat lite och hittat andra som har samma problem, och de har löst det genom att installera om Trilogy.. Det har jag också gjort, tre gånger, och det verkar inte hjälpa. Ännu skummare blev det när jag öppnade ett äldre projekt och Trilogy helt plötsligt fungerade?! 😉 Öppnade sedan ett nyare projekt igen och fick upp samma felmeddelande.

Allt låter skit utan basgång! Hjälp?

Annons
Postat

Har du uppdaterat till revision 1.2? den finns att hämta från Spectrasonics hemsida...

Jag har aldrig stött på det där problemet, men å andra sidan uppdaterade jag programmet direkt efter inköp så jag vet inte om 1.1 orsakade detta...

Postat

Jag löste problemet genom att ta bort Trilogy från varje projekt, inklusive gruppkanalen den låg i, och alla effekter den gick igenom. Först då kunde man ladda ett ljud i Trilogy utan att Cubase kraschade. Men jag vet fortfarande inte vad som orsakade felet.. 🙁

Postat

Den där får jag när jag glömt att sätta igång min hårddisk som den är installerad på. Du kanske har ändrat path till trilogy eller något?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.