Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Innan jag uppgraderade mitt Sonar från 3 till 4 så funkade min trum-VST "Artist drums" aldeles utmärkt och det var inga problem att få det att funka när jag installerade det på 3:an! Däremot i SONAR 4 funkar det inte alls!

Jag har samma inställningar som tidigare, men inget ljud!

Superknepigt och jag fattar ingenting!

Vad kan jag ha gjort för fel? Har jag kommit åt nån speciell inställning?

Alla andra pluggar funkar ypperligt!

Det är ju inte superviktigt eftersom jag har både trummor på modul och även andra VST som funkar, men till vissa låtar är det allt snyggt med lite "Toto-trummor"!

//P

Annons
Postat
Innan jag uppgraderade mitt Sonar från 3 till 4 så funkade min trum-VST "Artist drums" aldeles utmärkt och det var inga problem att få det att funka när jag installerade det på 3:an! Däremot i SONAR 4 funkar det inte alls!

Jag har samma inställningar som tidigare, men inget ljud!

Superknepigt och jag fattar ingenting!

Vad kan jag ha gjort för fel? Har jag kommit åt nån speciell inställning?

Alla andra pluggar funkar ypperligt!

Det är ju inte superviktigt eftersom jag har både trummor på modul och även andra VST som funkar, men till vissa låtar är det allt snyggt med lite "Toto-trummor"!

//P

Jag vet inte om detta hjälper; i tre dar till (typ) kör jag på v.3.

Den senaste versionen av VST-wrappern är snuskigt buggig tillsammans med Sonar 3 i alla fall. Möjligen har du felet där (om du installerat den senaste VST-wrappern i samband med uppgraderingen?).

Lite av en gissning. Worth a shot?

/Bengan

Postat

Är det som du säger med buggig version av Wrappern så verkar det ju inte otroligt att det kan bero på det! Måste hem och kolla detta!!

Tack för tipset!

//P

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.