Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej!

jag har komponerat en liten låt i GP5 som innehåller både bas, gitarr och trummor. Mitt problem är att jag inte vet hur jag "klipper av" spåret när jag vill att låten ska vara slut, notraderna bara fortsätter ju långt efter att min låt är klar

nån som kan hjälpa mig? säkert inget svårt antar jag

Annons
Postat

Jag är en riktig gammal Guitar pro-veteran som hängt med ända sedan version 1.0!

Men frågan du beskriver känns inte helt given. Menar du att tabliaturspåren fortsätter (utan innehåll) efter det att din låt tagit slut? Kan det vara så enkelt att det räcker med att högerklicka och välja "Klipp Ut" (och där markerar från befintlig till sista takten du vill eliminera)?

Om inte så försök att beskriva problemet lite mer ingående, så ska vi nog se till att ordna det!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.