Trabeken (oregistrerad) Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 (redigerat) EDIT! Sorry sorry! Det här ämnet hade redan varit uppe tidigare såg jag. Jag löste det med "snap" funktionen. /EDIT Hej forumkamrater! Jag har använt FL studio 4 en ganska lång tid. När jag uppgraderade till FL5 uppstod följande problem: När jag t ex sätter in en not i pianorollen så hamnar den exakt där jag sätter den, dvs den quantizar inte den till närmsta 1/4. Samma sak händer när jag öppnar playlistfunktionen (eller vad den kallas) med F5, patternsena hamnar precis där jag sätter dom utan att quantizas till närmsta bar. Hoppas ni förstår vad jag menar annars får jag väl försöka förklara vidare. Thanks and good bye! Redigerat 24 januari 2006 av Trabeken
Dj_Sound Postat 24 januari 2006 Postat 24 januari 2006 Ja det har varit uppe tidigare det står utförligt om hur du ficksar detta i den tråden men jag undrar vad du gör för musik i fl-s... trance techno?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.