fogden2000 Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 đ NĂ„n som har nĂ„n bra förstahjĂ€lpen till min dvd-lĂ€sare som inte vill lĂ€sa av den bara stĂ„r och "tuggar" Modell : JLMS XJ-HD 166S Knappt anvĂ€nd đ DVD/CD-RW enheten funkar. Tack pĂ„ förhand đ
Herr.A Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Ohoj!!! Jag hade lika strul med min spelare. Jag instalerade om den och efter tredje försöket sÄ funkade den som en "klocka" Det finns ingen suportavd. som Àr kopplad till den??? Den har ingen garanti kvar?? Lycka till! Tjenis!
Linus Postat 20 januari 2006 Postat 20 januari 2006 Har det nÄn betydelse vilken skiva du stoppar i lÀsaren? En tryckt eller brÀnd skiva?
fogden2000 Postat 20 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 januari 2006 (redigerat) Har det nĂ„n betydelse vilken skiva du stoppar i lĂ€saren? En tryckt eller brĂ€nd skiva? Nej,den stĂ„r bara och tuggar pĂ„ alla sorter Jaja,de Ă€r bara & rota fram recovery cdÂŽs & likn, fy fanken đł Ah,förresten.,lite motgĂ„ngar ska man i livet đ Redigerat 20 januari 2006 av fogden2000
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.