Jump to content
Annons

Nexustwins nya hemsida (Resultat)


Nexustwins

Recommended Posts

Tja.. Äntligen färdig. Allt är gjort själv. Snart ska vi få "preloadern" att fungera. Kolla in den på länken nedan och kommentera / ge kritik, För sånt e de flesta bra på här på forumet.

http://www.nexustwins.tk

Ett extra tack till :"Danabacken", "Signert", "Linus, "Grahn", "Pico", "mornel", "hackeman". Som inte vrkar ha gått i skolan på länge och därför orkat rätta min lilla engelska text. 😆😆 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Our first music software was Magix Music Maker, but we lost the disc

Tack, nu kan jag sova 😏

Ni är stencoola grabbar, särskilt bilderna. När kommer nästa hit?

Link to comment
Dela på andra sajter

Our first music software was Magix Music Maker, but we lost the disc

Tack, nu kan jag sova 🙂

Ni är stencoola grabbar, särskilt bilderna. När kommer nästa hit?

Hej ja vår nästa låt e nästan färdig och kommer ut i en "radio edit" och en vanlig. Förhoppningsvis så gör "Dj hex" en remix på den ochså 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va nice att ha en bror med samma intresse!

Min ärthjärna till tvillingbror kallar sig Propellerheads värsta fiende efter att ha suttit med reason i skolan. 😳

Skitcool hemsida föresten! Kanske man skulle be er göra min om x antal år. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm tackar hmm göra en till dig?? Då tar vi kanske lite betalt. 🙁

Väntar mig inget annat heller. 🙁 Dock ligger detta lååååååååååååååååååååångt in i framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Hemsida. Kul. Ni har fått till den i ett typsnitt jag gillar. Sådär lagom "denna är skriven för hand...typ". Dock tar det för lång tid att ladda ned bilderna. Dessa är fina, med extrem gultoning, men skulle må bra av minskad upplösning. Det ideala är att de ploppar fram omgående, från det man klickat på de mindre bilderna.

Väntar nu på musiken. Det kommer snuttar där sedan va? Nu laddades inget.

Roligt. Bra jobbat.

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Hemsida. Kul. Ni har fått till den i ett typsnitt jag gillar. Sådär lagom "denna är skriven för hand...typ". Dock tar det för lång tid att ladda ned bilderna. Dessa är fina, med extrem gultoning, men skulle må bra av minskad upplösning. Det ideala är att de ploppar fram omgående, från det man klickat på de mindre bilderna.

Väntar nu på musiken. Det kommer snuttar där sedan va? Nu laddades inget.

Roligt. Bra jobbat.

😎

:musik

Där finns redan lite musik på hemsidan du kan högerklicka på länkarna till låtarna och välja spara som så får du säkert hem dem 🙁

att det tar långt tid har vi räknat med vi jobbar på det. vi hadde tänkt oss en preloader som laddar alla bilder inan sidan visas 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett extra tack till :"Danabacken", .......

😄

vart är radio-stationerna?

Radio stationerna kommer att komma på en annan sida som kommer bli en hemsida för ensamma dj`s som vill ha sammarbete.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Joo...men under "New Tracks" finns ingenting. Däremot på nästa sida (klicka på "music"), så kommer man till fem alternativ väl. Var mest inne på den som var tillägnad mig. Men tryckte på "play", som sagt, och då hände inte mycket. Kör "download" nu istället då.

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu låste sig hela skiten. Förmodligen en add-on via er sida!? Försöker nån annan dag.

😆

:musik

Var detta på .tk sidan eller vår sida? Det är många som har problem med att visa .tk sidor av någon anledning 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg hemsida! Men det verkar vara något glapp i grafiken om man använder firefox. Har ni kollat i den browsern?

Edit: Ah, såg nu att ni redan upptäckt det felet 😄

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Näe hehe inte riktigt.. Vårt nya gemensama namn kommer ursprungligen från Spelet Unreal tornament. Där finns några (missiler) (bomber) som heter Nexus missiles. Därav vårt namn "Nexustwins",det var en kompis som e helt galen i det hittade på det och ja så nu använder vi det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg hemsida! Men det verkar vara något glapp i grafiken om man använder firefox. Har ni kollat i den browsern?

Edit: Ah, såg nu att ni redan upptäckt det felet 😆

Ja den ja den ska vi försöka få bort men då får vi nog lägga in något skript som anpassar den lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nja...det låste sig direkt när jag skulle in på sidan... så kom det upp en varningstext stor som fan att det inte var en säker sida...

Fick nödstarta om pjäsen.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja...det låste sig direkt när jag skulle in på sidan... så kom det upp en varningstext stor som fan att det inte var en säker sida...

Fick nödstarta om pjäsen.

😳

:musik

Det är en säker sida om du inte har din säkerhet på alldra högsta säkerhet i IE/Firefox. Du kan välja fortsätta änven om den skylten kommer upp. Du sa att den var "stor som fan" Det kan du ställa om det ochså. Detta är inte vår sida som orsakar problemet utan dot.tk´s reklam sida som liggar före vår sida.

Drireklänk så att du slipper .tk´s sida :

Med preloader: http://supraservers.net/4base/Nexustwins/index.htm

Utan preloader: http://supraservers.net/4base/Nexustwins/index2.htm

Fungerar det nu då?

Ps. (Nödtsrta om pjäsen?) Du startde väll inte om datorn? 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...