L.C Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Go jul hela gänget! Fick ett par tusingar av släkten samt en bok "How the mac was made" Av Andy Hertzfeld. 😆
Claes Holmerup Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Jag fick en Benchmark ADC1 - av mig själv... 😆 Dessutom gav jag min fästmö och mig själv biljetter till Peter Ceteras koncert på Baltiska Hallen här i Malmö, 19/3. 😉
EkenMusiX Postat 25 december 2005 Trådstartare Postat 25 december 2005 Jag fick en Benchmark ADC1 - av mig själv... 😆Dessutom gav jag min fästmö och mig själv biljetter till Peter Ceteras koncert på Baltiska Hallen här i Malmö, 19/3. 😎 okei 😉
bimbambop Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 Jag fick ett Hohner special 20 i C av dottern 😉 Tokroligt, eftersom jag aldrig ens försökt lira munspel tidigare. På minussidan är att den ena av våra två katter uppenbarligen har svårt för nån frekvens i munspelsljudet... hon skriker och buffar och vid ett tillfälle dunkade hon t.o.m huvudet i väggen. Sen blev jag utkörd på balkongen i kylan för att fortsätta öva på min mississippi sax 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.