Jump to content
Annons

Färsk Rnb från pennudd


pennudd

Recommended Posts

ÅTNAMN:Guilty of charge

* ARTIST/GRUPP:Sheraye

* GENRE: Rnb pop elektro indisk/afrikansk

* LÅTLÄNGD:ca 2.30

* KOMPOSITÖR:Markus Nyberg Sheraye

* PRODUCENT: Markus Nyberg

* EV. MEDVERKANDE:Sheraye

* INSPELNINGSÅR:2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: ca 3 mb

* STATUS: Färdig demo

Vet inte... är detta bra eller dåligt?

Känns inte som nån hit...

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ok pennudd 😕 ..mycket bra låt..med ett riktigt bra gung-rytm..bra blandning mellan indiskt o afrikanskt o vanlig västrap..det här har du gjort riktigt bra 😄 ..bra vocoder som bryter av emallanåt..dock bör låten vara längre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att ni gillar den.. Tack för svaren..

Ah... nu när jag har lyssnat efter att ha mixat och slutproddat den hela natten så hör jag att det händer på tok för mycket i den. Där har du helt rätt chilone... Fast jag gillar inte att vara bunden till en genre, så det kan inte kallas rnb eftersom jag har hämtat inspiration från flera olika stilar. Men ok... grovet kanske inte finns där.

Nu tar jag bort den, får se om jag lägger upp en ny version... 😕 Men nu har det klarnat lite i mina öron, så kanske inte det behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mohahahah!!! Den var skitbra egentligen, vill bara ha ensamrätt på att få höra det underbara verket 😄

Sorry chilone 😮 ..jag hann oxå höra den..så där rök din "ensamrätt" åt h...e 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste lägga om sången på den ändå... om jag orkar. Eller jag och jag... jag sjunger ju aldrig mer än max ett par stämmor. Det tar ju en stund, då kanske jag spelar upp den. Men nu är den inte i tillräckligt bra skick. Tyvärr... 😄

Men det kommer flera låtar...

😄

Nu känner jag mig nästan lite taskig... Men man blir blind (!) i öronen när man är trött. MAn hör inte vad som är bra och dåligt. Och det var mycket som var mindre bra. Jag kan inte lägga ut nåt som jag inte kan stå för 100%... förutom plojlåtar då. 😳

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...