Jump to content
Annons

Mad Mush - Like it when I see that you are sad


Dacke

Betyg  

4 röster

  1. 1. Betyg

    • 5
      0
    • 4
      0
    • 3
      3
    • 2
      0
    • 1
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Like it when I see that you are sad

ARTIST/GRUPP: Mad Mush

GENRE: Punk Rock

LÅTLÄNGD: 2:46

KOMPOSITÖR: Mad Mush

PRODUCENT: Mad Mush

EV. MEDVERKANDE: Mad Mush

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.9 MB

STATUS: Färdig demo

LÄNK:

EDIT: Var tvungen att ändra namn på låten!

EDIT: Inkluderad på nya plattan!

Redigerat av Dacke
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag tycker det låter för cleant. Stör mig på trumljudet och sångljudet. Annars är det en sjysst låt.

Försök få till mer energi i framförallt sången. Lite mer aggresivitet! Och smala för guds skull in överhänget, cymbalerna kommer som galningar långt ut i kanterna nu 🙂

/E

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att ni lyssnat och kommenterat 😛

Synd att ni inte tycker bättre om den, men men, smaken är delad.

Jag borde kanske lagt in en kommentar med låten, men den kommer här istället. Detta är ett gig, ingen repning. Jag söker kulturkonsumenter, inte kritiker. Så ni som lyssnar behöver inte ödsla tid och energi på konstruktiv kritik (även om jag uppskattar goda intentioner). Jag använder här "demoforumet" för framförande av ett till historien överlämnat verk 😳

Jag lyssnar inte på mina favoritplattor/inspelningar för att hitta något som kan förbättras, jag slänger på dem och avnjuter dem.

Rock on!

...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå ingen konstruktiv kritik 🥰 Här sitter vi 100 man beredda att kasta oss över allt material som kommer in.. 😱 Inget fel på sången, den måste upp lite i mixen så den kommer fram..Trummorna är stereotypa, måste varieras mer och läggas bättre i ljudbilden...Kanon annars 😛 Gillar sånt här 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...