johlin Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Tankade nyss guitar-suite från simianalog. Drog med alla presets som fanns när jag ändå höll på. Har dock inte lyckats ladda dom än. Som det står i hjälpfilen för cubase, så skapade jag en fx-kanal, laddade rätt vst's, och laddade filen, men på alla olika sätt jag provade slutade det allid med nåt sånt här: Vad är fel?
bergis Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Vad är fel? Du har laddat en preset på FX channel som är gjord för/på en vanlig audio kanal. man kan tyvär bara använda presets på en FX-Ch. som är gjord på en sån, och likaså presets för audiokanaler(tänk på mono/stereo då).
johlin Postat 20 september 2005 Trådstartare Postat 20 september 2005 (redigerat) Vad är fel? Du har laddat en preset på FX channel som är gjord för/på en vanlig audio kanal. man kan tyvär bara använda presets på en FX-Ch. som är gjord på en sån, och likaså presets för audiokanaler(tänk på mono/stereo då). Hur gör jag en sån då? Är lite nybörjare på cubase. 😆 *edit* Nu fattade jag. Provade ladda dom på en audio-kanal, funkade utmärkt. Redigerat 20 september 2005 av johlin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.