Jump to content
Annons

Lägga upp sin musik var?


lao'de'coin (oregistrerad)

Recommended Posts

lao'de'coin (oregistrerad)

Hm, var lägger man bäst ut sin musik på musiksidor på internet? Vilka sidor ger möjlighet till att ladda upp egen musik? Tips med länkar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Använd sökfunktionen här på forumet. Denna fråga har besvarats hundra gånger. 🙂

Kan man inte lägga av med de där svaren. Det måste vara jobbigare att skriva ett sådant svar än att bara skita i att svara, om man nu inte gillar att frågan ställs flera gånger.

Eller vi kanske ska stänga ner hela forumet. Jag menar, de flesta frågor har säkert redan besvarats...

Ett förslag: Lägg ner forumet, men spara SÖKFUNKTIONEN. Sedan kan vi be alla mjukvaru- och hårdvaruproducenter att posta deras manualer på den här sidan. Sen har vi nog löst alla problem som kan tänkas uppstå, och ingen behöver besvära sig att besvara återkommande frågor.

The Mr... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tittar på mitt meddelande så ser du att jag satte en glad smiley efter. inte så särskillt spydigt. Killen är nog ny här och därför gav jag honom ett råd som väl är forumets credo. Förekommer på flera olika ställen i texten på de olika delforumen; Sök innan du postar en ny tråd.

Jag kude gjort så här istället:

https://www.studio.se/index.php?showtopic...lägga+upp+låtar

Min avsikt var inte att vara otrevlig, men samtidigt så klan det leda till en viss uttröttning och förflackning när samma frågor kommer igen och igen och igen... 🙂

edit: det här är dessutom killens första postning. kanske han inte vet exakt hur det fungerar. Läste om mitt svar och såg att det kanske kan tolkas som spydigt, vilket inte var avsikten.

Tycker likväl att vi måste uppfostra folk lite och ge dem kunskaper om hur de skall agera här. 🙂

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Det står faktiskt i reglerna att man bör söka innan man startar en ny tråd. Så kommentaren: sök innan du skriver en post är inte alls irrelevant.

Flyttar från demoinspelningar till allmänt.

Och reglerna är ju förstås det första en ny medlem sätter sig och läser... 😳

The Mr... 😄

Redigerat av The Mr
Link to comment
Dela på andra sajter

Det står faktiskt i reglerna att man bör söka innan man startar en ny tråd. Så kommentaren: sök innan du skriver en post är inte alls irrelevant.

Flyttar från demoinspelningar till allmänt.

Och reglerna är ju förstås det första en ny medlem sätter sig och läser... 😳

The Mr... 😄

Nae, men det kanske det borde vara? När du går med i forumet har du faktiskt accepterat att följa reglerna, och när man inte gör det får man räkna med vissa fingerhutningar.

Dessutom står det

Sök innan du startar ny tråd

För att öka chansen att få ett snabbt svar på din fråga, använd sökfunktionen innan du postar. De flesta frågor av teknisk karaktär har redan ställts.

Mellan studiologgan och textfälten på forumen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...