Jump to content
Annons

sökes: klubbar som spelar elektronisk livemusik


sisältää

Recommended Posts

Jag och min musikpartner co-ed har jobbat ihop under ett år nu och tycker det är dags att spela ute. Vi har två gig klara för hösten och skulle vilja trippla det, eller något sådant. Vi spelar electronica/IDM/techno/noise/pop lite beroende på stället i fråga. Alla tips på klubbar som kan vara intressanta tages tacksamt emot. Hela landet är intressant men kanske inte så mycket den obeboodda delen i norr.

Inser nu att man borde ha klubbat mer de senaste åren men nu är det som det är så ni kan göra hela skillnaden, så att säga. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tack, bra förslag. 😆 Jag har försökt hitta någon hemsida eller e-postadress till dem utan lycka, vet du kanske?

Kan kolla upp det, editerar denna posten om jag hittar något 😎

Edit: Hittade ingen hemsida, Vet bara att dom kommer hålla till på Nya Cronan, Norra Hamngatan 10.

Hittade en annan, Reglage, hittade inte heller nån hesida eller dyl, dom kommer hålla till på Stars n' Bars, järntorget. tror Reglage bara är idag dock 😆 vet ej om det kommer fortsätta

Redigerat av DjHex
Link to comment
Dela på andra sajter

vet att Kompaniet är oftast mkt öppna för förslag.

Reaktor spelas ju ofta där. Trance är det då.

Annars har du, vafan heter det. K9?

Spelar mkt underlig elektronisk musik.

Vette fan vart K9 ligger dock, bara hört talas om det :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

shocks finns ju i göteborg. är visserligen mer noise, gabba och annat otyg [dvs sådant som går att lyssna på]...

annars kanske kalabalik i växjö bidra? på tantogården annordnas det lite allt möjligt.

letar själv efter någon klubb att spela på. nu när det börjar bli vinter...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...