Jump to content
Annons

DJ TIESTO i Malmö 15:e Maj!


toka

Recommended Posts

15 May, Slagthuset, Just Be album release party Location : Sweden - Malmö.

FOKUSED är i vår ute på Sverigeturné och den 15 maj intar de det jättelika Slakthuset i Malmö. Och det är inte bara stället som är stort… vad sägs om denna line-up:

DJ Tiësto,

Andy Jarrod,

Parham,

Nicka (Okyo, Dk),

Andreas (Rotor),

Art 4 Pleasue DJ,

och många fler... Totalt tre dansgolv!!

Bara vänta och se vad som mer dyker upp !

Mer info kommer finnas på www.fokused.net inom kort!!.

Samt håll utkik på: www.tranceclubber.com

Diskuteras redan flitigt om detta i denna forum tråd: http://www.tranceclubber.com/forum.asp?topic=65274&show=0

//toomas / toka

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
vem är tiësto ?

Driver du med mig? Tijs Wervest. #1 dj in the world.

Tveksamt om det är möjligt för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flight 643, Dallas 4pm och Suburban Train exempelvis. Själv tycker jag Traffic är störtskön.

Synd bara att han snor till låtarna. Dallas 4pm har en hel del från L.S.G-Hearts så han är inte så värst orginell men men.

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli kul att se Tiesto igen. Hoppas att han drar ett lite mer ösigt set denna gång än förra året på FST (Fokused Scandinavian Tour). Gielen ägde ju honom på den festen, men men. Festen är ju ett självklart "must-go" i alla fall...

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd bara att han snor till låtarna. Dallas 4pm har en hel del från L.S.G-Hearts så han är inte så värst orginell men men.

skulle bli förvånad om tijs blir orginell inom den transanta sjangern den komandes tiden, med tanke på att han inte va speciellt orginell sisst jag va i kontakt med han.

Link to comment
Dela på andra sajter

han köpte den platsen på www.clasohlson.se....19 spänn... 😲

Jag lovar, han gjorde det. I alla fall om han fortfarande anses vara etta.

Efter Endless Wave och låtarna i samma period fick han storhetsvansinne, totalflipp och började spela skräp. Enligt mig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Han vann titeln i år igen. Som man förövrigt vinner genom att folk världen över röstar i dj-mag. Blir att ta ledigt 15e maj. Måste nog säga att sen Tiesto lämnat den värsta fluffy trancen bakom sig och inriktat sig mer på tech så är han ju bättre än någonsin. Lovar att han tar hem det nästa år oxå 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Allright, har inte brytt mig om att lyssna på honom på länge. Så han kanske har utvecklats 🙂 Får väl ta och sticka dit den 15:e, det är ju ändå i hemtrakterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte Tiësto 🙂

Tycker inte om hans stil, visst han har några sköna låtar, men det är inte alls många 🙂

Han är en bra DJ dock, men är han verkligen bäst i världen som det sägs? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Slagthuset är en nattklubb som är ett helt kvarter stor, kapaciteten är enorm... 5000 gäster och de kan husera 2 riktigt stora dansgolv och 4-5 mindre. Allt under samma tak.

Stora dansgolvet är riktigt maffig... så lokalen är minst sagt GRYM

Kolla in lokalerna här:

http://www.slagthuset.se/slagthuset/Modellsite/modell360.htm

Woaa 🙂

Jag kommer!

NÅn som åker bil ifrån gbg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit kul om man inte ...

... bott i Göteborg!!! 😠 ... 😉

... haft en hemtenta den veckan!! 🙂

... slösat bort 450:- på en kass fotbollslandskamp i onsdags! 🙁 ... ( ...när man kunde lagt dom pengarna på Tiësto!! ... )

Ha så kul alla ni som dra dit! och berätta gärna hur härligt det var sen! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...