Jump to content
Annons

Miss9

Recommended Posts

Hallå igen!

Har ny lyckats få tag i PT 5.3.1 för XP installerade allt och det gick toppen bra men sen frågar den om man vill starta om datorn vilket jag ville. Men nu när man startar windows så kommer det upp en liten trevlig Error skylt som säger nått om MIDIint......... och som vanligt finns det bara en knapp att trycka på och det "OK" och så fort man gör det så startar datorn om sig. Är det nån annan än jag som fått det problemet?

MvH Jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallå igen!

Har ny lyckats få tag i PT 5.3.1 för XP installerade allt och det gick toppen bra men sen frågar den om man vill starta om datorn vilket jag ville. Men nu när man startar windows så kommer det upp en liten trevlig Error skylt som säger nått om MIDIint......... och som vanligt finns det bara en knapp att trycka på och det "OK" och så fort man gör det så startar datorn om sig. Är det nån annan än jag som fått det problemet?

MvH Jocke

Går det möjligen att få lite mer specifikt vad som står på den dära skylten? Det är svårt att hjälpa med bristande information.

Låter som att det eventuellt kan vara någon konflikt. Inga gamla ljudkortsdrivrutiner som ligger ovh skräpar? Kan vara något sånt.

/Don

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...