Dead_Silent Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Vet nĂ„gon om det finns en site dĂ€r man kan ladda hem sĂ„na dĂ€r MIDI-device templates (eller vad det kallas)? NĂ€rmare bestĂ€mt, till synthen Roland JV-1080 + expanisonskort (vocal, orchestral, techno, session) I senaste Cubase kan man styra sina hĂ„rdvarusyntar direkt frĂ„n cubase. Under Midi-devises kan man hitta en lista över en massa synthar, men i mitt fall finns synthen men inte expansionskorten pĂ„ listan. Detta Ă€r synd eftersom ljuden pĂ„ expansionskorten Ă€r i princip de enda jag anvĂ€nder, men dĂ„ mĂ„ste jag pilla pĂ„ synthen i alla fall för att vĂ€lja dessa ljud. NĂ„gon som har ngt tips? Â
Nightroad Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 Patchlists Kanske denna lÀnkt kan vara till hjÀlp? Alla korten verkar inte finnas med men en del av dom finns tillgÀngliga. / Nightroad
Lundin Postat 12 juli 2005 Postat 12 juli 2005 (redigerat) Du har PM... Nightroad: Inte ett enda EXP-kort Àr med i den listan som fanns dÀr, bara de interna ljuden.. Redigerat 12 juli 2005 av demoniqus
Nightroad Postat 14 juli 2005 Postat 14 juli 2005 Korten SR-JV80-05 World & SR-JV80-09 Session finns med. Session kortet verkar stĂ€mma med mitt eget kort... đ
Lundin Postat 15 juli 2005 Postat 15 juli 2005 Korten SR-JV80-05 World & SR-JV80-09 Session finns med. Session kortet verkar stĂ€mma med mitt eget kort... đ± [OT] Menar du att jag fick fel patchlista đ skummade igenom listan men hittade inga expansioner..straejnch.. Ă€h..funkar det för dig och du hittar ljuden Ă€r det ju bra đ [/OT]
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.