Jump to content
Annons

rockmusiker i GBG söks


Dacke

Recommended Posts

Tjena! Jag har tidigare gett ut en fullängdsCD på egen etikett och en ny platta är under konstruktion. Jag vill bilda ett nytt band i Göteborg, repa minimalt och spela ute så ofta man får chansen, gärna utomlands. Sättningen lutar åt trummis, basist, och två gitarrister varav en kan dubblera på keyboard. En måste kunna sjunga stämmor. Själv tänker jag bara sjunga lead. Stilen är lite punkigt rockig, lite alternativ, lite komiskt galen, arrangemangen lite varierade, med politiska (anarkistiska) inslag. Viss öppenhet för scenuppträdande och utstyrsel är ett måste, liksom förmåga att lära sig låtar på egen hand, ålder runt 25-30 nånting. Inga föräldrar. Inga knarkare.

Lyssna gärna på lite låtar här för att få ett hum:

www.secondwindrecords.co.uk

Med vänliga hälsningar!

Mad Mush.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vadå Vallhagen... kan du inte lära dig låtar på egen hand?  😆

Öh ähh ehh... hehe... öhh... äh, hittar ingen tillräckligt fiffig replik här.

Edit: Eller ok då, seriöst; förälder, icke göteborgare och ej inom 25-30-spannet...

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

BRAKSKIT

???

det är Torsdag 😉

Ärtsoppa 🙂

jag får intryck av att musik och Dacke har spelat ihop ?

--edit--

jag passar heller inte in i profilen, inte ett dugg 😉

Redigerat av Rockfart
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Hehe...nej det var bara en forumintern jargong (som kan förklaras av en annan tråd). Långsökt, jobbigt...orkar inte förklara...men jag är ingen knarkromantiker.

Kriterierna passar åtminstone in hyfsat väl på mig, men har inte den tid till förfogande som krävs. Så nej tack.

😳

Lycka till!//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

OK, tur att man inte hittade några lämpliga offer, efterssom jag flyr fältet och landet!

Vallhagen, "bra låtar", tack 😲 jag sprang och köpte "svensk punk, varför tror du vi låter" som du rekommenderade och jag annars nog missat, lysande!

ALLTSå, denna annons är härmed indragen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...