Jump to content
Annons

Gå aldrig ut nykter! Råd & Rön


Pingpong

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Nej, det är aldrig kul. Det är därför man aldrig ska vara nykter iaf att man skulle träffa på någon som är onykter. Man vet aldrig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh vafan. Jag är ute nykter då och då. Det är faktiskt riktigt trevligt. Men det är klart trevligare om de man är med är nyktra oxå. Men å andra sidan. Hur många gånger är man ungefär lika fulla när man är ute? Somliga är ju appackade medan andra dricker två öl. Så det är ju inte samma nivå ändå. Och det kan vara jobbigt då med.

Den som är fullast har ju oftast minst bekymmer. Men om du kommer utanför för att du är nykter så är det bara att träna på att festa vilt i nyktert tillstånd. Enkelt. Dessutom är det här nog ganska OT.. 🙂

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast det förstås.. Du kanske hamna utanför för att du dansa så himla bra.. Så de andra som va så packade så de inte ens kunde skilja på upp och ner blev avundsjuka.. 😛

Eller menar du att du blev utslängd därför att du var ännu vildare i nyktert tillstånd än i påverkat? 🙂

Bara en tanke.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Man kan vara full av idéer, full av inspiration, full av entusiasm, full av lusta.

Eller full p.g.a dumhet.

Tappar känseln i pitten efter två glas. There goes that night...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fast det förstås.. Du kanske hamna utanför för att du dansa så himla bra.. Så de andra som va så packade så de inte ens kunde skilja på upp och ner blev avundsjuka.. 😛

Eller menar du att du blev utslängd därför att du var ännu vildare i nyktert tillstånd än i påverkat? 🙂

Bara en tanke.

haha, jag tror du tänekr för mycket 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, Musik, kan tjejer festa utan kuk så kan killar så att säga.. 😄 Det är jag övertygad om..

Å vad gäller att tänka för mkt.. Hehe, kanske, kanske inte.. Aldrig tänkt på det på det sättet.. 😛

Gå aldrig ut.. Nänä. Den dagen den sorgen. Somliga av oss blir väl gamla nog att annamma den där devisen tids nog. Men tills vidare tänker jag fortsätta vara en flitig krogbesökare. Speciellt nu när det är slut på allt förbaskat rökande!

Fest är alltid fest; med eller utan pitt, alkohol eller för mycket tänkande. 😄

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gamla talesättet är nog rätt klokt:

Man kan ha roligt utan sprit - men det är dumt att chansa....

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Det gamla talesättet är nog rätt klokt:

Man kan ha roligt utan sprit - men det är dumt att chansa....

word

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...