Jump to content
Annons

Jazzdiggare, titta hit!


trocadero

Recommended Posts

Jag hoppas jag inte bryter mot någon av studioforums regler när jag gör detta men jag skulle vilja göra "reklam" för mitt alldeles nystartade projekt www.jazzforumet.se.

Jag går själv folkhögskola med jazzinriktning och skulle gärna diskutera musik med likasinnade. Så ni som är jazzdiggare, passa på och bli medlemmar på www.jazzforumet.se också! Jag räknar kallt med en enorm ökning i antal medlemmar efter det här inlägget...

P.S. Sidan är bara ett diskussionsforum utan några som helst tankar om att tjäna pengar på medlemmarna eller något sånt. D.S.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

DU DIN ..!! Du bryter mot FÖRSTA BUDORDET i Studios 5693 sidor långa text om just hur man inte får försöka föra bort medlemmar från ljuset!!

🙂 fniss fniss (ja, jag är helt totalt i alla avseenden oseriös. så nu var den disclaimern ditpillad.)

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir medlem på en gång :rolleyes:.. Dock är jag kanske inte lika insatta som ni vad gäller sakkunskap och även vad gäller musikteori inom jazz o.s.v.. Men jag tycker det är förjävla skönt att lyssna på Jazz då och då.. Hoppas det räcker 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jag spelar piano. Vi var ju och spelade hos er en gång i vintras, var du där då måntro?

Prag varsomhelst riktigt kul, hoppas de fortsätter så att det blir en tradition att Liljeholmen och Sommen åker tillsammans.

Bli medlem på www.jazzforumet.se om du inte redan är det!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...