Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag hoppas jag inte bryter mot nÄgon av studioforums regler nÀr jag gör detta men jag skulle vilja göra "reklam" för mitt alldeles nystartade projekt www.jazzforumet.se.

Jag gÄr sjÀlv folkhögskola med jazzinriktning och skulle gÀrna diskutera musik med likasinnade. SÄ ni som Àr jazzdiggare, passa pÄ och bli medlemmar pÄ www.jazzforumet.se ocksÄ! Jag rÀknar kallt med en enorm ökning i antal medlemmar efter det hÀr inlÀgget...

P.S. Sidan Àr bara ett diskussionsforum utan nÄgra som helst tankar om att tjÀna pengar pÄ medlemmarna eller nÄgot sÄnt. D.S.

Annons
Postat

DU DIN ..!! Du bryter mot FÖRSTA BUDORDET i Studios 5693 sidor lĂ„nga text om just hur man inte fĂ„r försöka föra bort medlemmar frĂ„n ljuset!!

🙂 fniss fniss (ja, jag Ă€r helt totalt i alla avseenden oseriös. sĂ„ nu var den disclaimern ditpillad.)

//smulan

Postat

Jag blir medlem pĂ„ en gĂ„ng :rolleyes:.. Dock Ă€r jag kanske inte lika insatta som ni vad gĂ€ller sakkunskap och Ă€ven vad gĂ€ller musikteori inom jazz o.s.v.. Men jag tycker det Ă€r förjĂ€vla skönt att lyssna pĂ„ Jazz dĂ„ och dĂ„.. Hoppas det rĂ€cker 🙂

Postat

Sommenbygdens folkhögskola gick jag pÄ. Jaha se dÀr, var du med till prag?

Sprid hemsideadressen till dina Liljeholmspolare!

Postat

jag spelar piano. Vi var ju och spelade hos er en gÄng i vintras, var du dÀr dÄ mÄntro?

Prag varsomhelst riktigt kul, hoppas de fortsÀtter sÄ att det blir en tradition att Liljeholmen och Sommen Äker tillsammans.

Bli medlem pÄ www.jazzforumet.se om du inte redan Àr det!

Postat

Nu har jag gÄtt med ocksÄ men jag tycker en toppic saknas: Klassen diskuterar det senaste skvalret

Postat

om det bara Àr en topic som saknas sÄ Àr det bara att posta en(i off-topic kanske). Eller vill du ha en hel forumsdel?

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

jaha, kan bara konstatera att det gĂ„r frammĂ„t. Även om man sĂ„ hĂ€r Ă„rs ligger i hĂ€ngmattorna sĂ„ har forumet iaf 68 medlemmar och 530 inlĂ€gg gjorts sen det startade.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.