Jump to content
Annons

Convert trubbel


jonay

Recommended Posts

Mitt problem...det är så att jag har en mp3 fil.. så står det iallfall på beskrivningen men när jag vill convertera den till wave (db poweramp music converter) så funkar det inte står att själva filen inte kunde öppnas..när jag försöker öppna den i cool edit så står det att den inte kan hitta filen. Men windowsmedia player spelar låten utan problem. Behöver jag nån typ av codec ? men det står att det är av typen mp3 audiofile så förstår mig inte på det..

Hoppas nån har nått svar för jag behöver verkligen en ljudsampling i låten 🙂..och den låten hittar jag inte ens på nätet eftersom det visa sig att låttiteln var felaktigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ett enkelt sätt att göra om MP3 till WAV finns inbyggt i WinAmp (jag hoppas du har det). När man väljer Output (någonstans under Options), så finns möjligheten att välja till disk istället för till ljudkort.

//Mvh Magnus

Det där visste jag faktiskt inte. Nu vet jag, danke 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Ett enkelt sätt att göra om MP3 till WAV finns inbyggt i WinAmp (jag hoppas du har det). När man väljer Output (någonstans under Options), så finns möjligheten att välja till disk istället för till ljudkort.

//Mvh Magnus

Det där visste jag faktiskt inte. Nu vet jag, danke 😄

Tack för tipset!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...