Jeffaklumpen Postat Tisdag kl 18:18 Postat Tisdag kl 18:18 Suttit och plinkat lite synth och lyssnat på alldeles för mycket Muse och detta blev resultatet. Ingen sång melodi än och lite tveksam på vart jag vill att den ska ta vägen och hur versen ska gå. Låter det vettigt, idéer på vart man ska gå med låten? Nytt projekt.mp3
Jeffaklumpen Postat Onsdag kl 21:42 Trådstartare Postat Onsdag kl 21:42 (redigerat) Det gick undan, inspirationen kom som ett brev på posten. Det enda som fattas nu är att min polare ska spela in riktig sång. Det enda jag personligen väljer att använda AI till är att spela in min egna sång som låter hemsk, ladda upp den till Suno och få tillbaka enbart ett sångspår som faktiskt låter OK men med det jag själv komponerat. Funkar perfekt som en mall åt min polare när det finns tid att spela in också. Inte gått in allt för mycket på djupet gällande mixen då sången inte är klar, men tar gärna emot tips på själva låtskrivandet om det finns något som kan bli bättre 🙂 Pale Blue Dot.mp3 Redigerat igår kl 13:40 av Jeffaklumpen 1
Discipuli Postat igår kl 01:28 Postat igår kl 01:28 En svår låt att bara lyssna på en gång. Lätt given att lägga till i min playlist! Ser fram emot det. 1
Jeffaklumpen Postat igår kl 08:14 Trådstartare Postat igår kl 08:14 6 timmar sedan sa Discipuli: En svår låt att bara lyssna på en gång. Lätt given att lägga till i min playlist! Ser fram emot det. Vad glad man blir 🙂 Hoppas på att kunna göra färdigt den om inte allt för lång tid 😅 1
PEO Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Låter riktigt mäktigt om den gillar det blir nog suveränt lycka till!👍👏🤗 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.