Discipuli Postat 28 december 2025 Postat 28 december 2025 (redigerat) AI tog en sväng om med min 30+ år Gamla "glad pop" original. Den kan väl göra sig till nyårs firandet? https://suno.com/s/Sjx83qpar1UjK9Lg Redigerat 28 december 2025 av Discipuli
Discipuli Postat 29 december 2025 Trådstartare Postat 29 december 2025 2 timmar sedan sa Dylfnert: Väntetid 4 timmar står det, hmm det verkar vara trångt i cyberrymden i natt. Måntro fabror Putin är ute och stökar om. Det var udda. Prova senare.
Richie76 Postat 16 januari Postat 16 januari Länken fungerar inte för mig. Vet inte om andra har samma problem. 1
Discipuli Postat 16 januari Trådstartare Postat 16 januari 3 timmar sedan sa Richie76: Länken fungerar inte för mig. Vet inte om andra har samma problem. Den känner nog av sådanna där anti AI folk? 😂 nej då skämt åsido, Länken funkade nyss, VARNING FÖR VÄLDIGT GLADA TONER. 😬 Prova igen. Önskar en trevlig helg i vinterrusket.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.