Fredrik_89 Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Jag handlade igår och betalade för en PDF bok här på Studios egna butik. Boken heter Inspelning & Mixning men varan har jag inte fått, inget svar när jag kontaktat butiken via kontaktformuläret heller. Betalningen har jag gjort men känner mig lite lurad.... Någon som varit med om samma eller vet hur man ska gå till väga?
Fredrik_89 Postat 3 timmar sedan Trådstartare Postat 3 timmar sedan 3 minuter sedan sa slejnard: Har du inte fått en länk för nerladdning? Nej jag har inte fått någonting alls. Bara blivit av med pengar
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 19 minuter sedan sa Fredrik_89: Nej jag har inte fått någonting alls. Bara blivit av med pengar Konstigt. Sidan är seriös och tror inte de luras. Hoppas du får svar snart.
Fredrik_89 Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 39 minuter sedan sa slejnard: Konstigt. Sidan är seriös och tror inte de luras. Hoppas du får svar snart. Jag vet att sidan är seriös men detta känns skevt
Fredrik_89 Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan 1 timme sedan sa slejnard: Konstigt. Sidan är seriös och tror inte de luras. Hoppas du får svar snart. Gått nu ett dygn så konstigt är minst sagt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.