WiNAMp 2000 Postat 3 september Postat 3 september Gjorde en video var man kan lyssna på de olika midiverbarna 😀 1
Henrik Andersson Vogel Postat 4 september Postat 4 september Kul! Jag älskar gamla kackiga reverb och delayer. Man hade velat höra mer!
Peter Roos Postat 7 september Postat 7 september Ja, kul! Jag hade själv en Microverb 4 i racket en gång i tiden. Grymt bra var dom, Alesis-burkarna.
WiNAMp 2000 Postat 7 september Trådstartare Postat 7 september On 9/4/2025 at 1:16 PM, Henrik Andersson Vogel said: Kul! Jag älskar gamla kackiga reverb och delayer. Man hade velat höra mer! Tackar för lyssningen har en uppföljare inspelad men ska släppa ett par andra videos innan bara så det blir mer blandat 🙂 1
WiNAMp 2000 Postat 7 september Trådstartare Postat 7 september 3 hours ago, Peter Roos said: Ja, kul! Jag hade själv en Microverb 4 i racket en gång i tiden. Grymt bra var dom, Alesis-burkarna. Tackar 🙂 har inte testat 4an får bli att göra i framtiden 🙂
Henrik Andersson Vogel Postat 9 september Postat 9 september Själv har jag Midiverb II och Quadraverb.
WiNAMp 2000 Postat 11 september Trådstartare Postat 11 september On 9/9/2025 at 11:41 AM, Henrik Andersson Vogel said: Själv har jag Midiverb II och Quadraverb. Najs har oxxå 👍 Har även haft Alesis XT digital reverb, föregångaren till midiverb men den var inte lika bra, men ändå kul ändå och med eget sound. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.