jakob bille Postat Söndag kl 17:42 Postat Söndag kl 17:42 Tja alla! gjort denna remix på avicii´s senaste låt lets ride away, Vad tycker ni om den? 1
sylenth123 Postat Söndag kl 20:16 Postat Söndag kl 20:16 (redigerat) Bra! Gillar melodin, får lite "Dreaming of Me" vibbar Redigerat Söndag kl 20:21 av sylenth123
Håkan Ström Postat Måndag kl 10:46 Postat Måndag kl 10:46 Hur lyssnar du själv på din mix? Hörlurar? Högtalare? Båda? Vilka?
jakob bille Postat Måndag kl 12:45 Trådstartare Postat Måndag kl 12:45 16 timmar sedan sa sylenth123: Bra! Gillar melodin, får lite "Dreaming of Me" vibbar kul! tack
jakob bille Postat Måndag kl 12:46 Trådstartare Postat Måndag kl 12:46 (redigerat) 2 timmar sedan sa Håkan Ström: Hur lyssnar du själv på din mix? Hörlurar? Högtalare? Båda? Vilka? lyssnar mest igenom hörlurar men också högtalare ibland, hurså? 😄 Redigerat Måndag kl 12:51 av jakob bille
Håkan Ström Postat Måndag kl 13:16 Postat Måndag kl 13:16 27 minuter sedan sa jakob bille: lyssnar mest igenom hörlurar men också högtalare ibland, hurså? 😄 Nej inget speciellt, det enda jag noterade var en rejäl pumpeffekt med för mig något diffus ljudbild som följd från pianofrekvens och uppåt. Men det är tycke och smak tänker jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.