L_E_D Postat 17 februari 2023 Dela Postat 17 februari 2023 Tänkt att få kvinnlig sång https://soundcloud.com/user-862550928-832789479/nordic_ice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flizzaff Postat 18 februari 2023 Dela Postat 18 februari 2023 Bra ljud. Bra mix och så vidare. 5 av 5 i betyg. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NaezT Postat 19 februari 2023 Dela Postat 19 februari 2023 håller med @Flizzaff - bra mix och ljud. #scritti synthwave är en bra beskrivning. Bra variation på ljudbilden - jag har lite svårt att bedöma helheten när jag inte hör melodin och sången. Det är bra backgrund helt klart ! Ska bli kul att höra den med sång! /K Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L_E_D Postat 20 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 20 februari 2023 (redigerat) 18 timmar sedan sa NaezT: håller med @Flizzaff - bra mix och ljud. #scritti synthwave är en bra beskrivning. Bra variation på ljudbilden - jag har lite svårt att bedöma helheten när jag inte hör melodin och sången. Det är bra backgrund helt klart ! Ska bli kul att höra den med sång! /K Tack för lyssning och kommentar. Uppskattas! Redigerat 20 februari 2023 av L_E_D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L_E_D Postat 28 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2023 Nu uppdaterad med röst och gitarr 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Flizzaff Postat 28 februari 2023 Dela Postat 28 februari 2023 Mycket bra. Vore kul att höra med kvinnlig sång; text och hela konkarongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L_E_D Postat 28 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 28 februari 2023 1 timme sedan sa Flizzaff: Mycket bra. Vore kul att höra med kvinnlig sång; text och hela konkarongen. Denna blir utan hela konkarongen 🙂 Känns som den gör sig bättre som instrumental med röstinslag istället för en fullfjädrad "extra allt" med sång. Tack för att du lyssnar! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.