dimmfrost Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Alla gratis trummpluggar jag har laddat hem har låtit skit. Är det någon som vet någon bra som låter som riktiga trummor? De flesta jag har hittat är synthtrummor. Inget fel med det. Men just nu är jag ute efter "riktiga" trummor. Jag är även jävligt sugen att köpa BFD så småning om. Någon som har något att säga om BFD? Finns det någon bättre trummplugg om man ska spela hårdrock? m.m. ös på bara! /Dimmfrost
ViktorDenStore Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Eventuellt DFH, fast bättre vet jag inte om den är ... det är väl en smaksak. Jag skulle välja BFD före DFH 😕 Ops... nu åskar det, bäst att stänga av!
dimmfrost Postat 9 maj 2005 Trådstartare Postat 9 maj 2005 Jag har läst en del om BFD men inte så mycket om DFH. Vad är det som göra att du skulle välja BFD före DFH?
Gogg Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 BFD är ett bättre altenativ om du vet hur mikar upp trummor, har jag för mig iaf... DFH är lite lättare. Min favorit är DFH, även om jag inte har något av båda (har Reason drumkits) /Jonson
Claes Holmerup Postat 9 maj 2005 Postat 9 maj 2005 Mitt favoritbibliotek är Scarbee Imperial Drums. Demolåtar hittar du här: http://www.holmerup.org/scarbee
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.