Jump to content
Annons

Mitt nya projekt


evilrocker

Recommended Posts

Annons

Det var en helt ok låt. Jag tycker att musiken är mycket bättre än texten. Sången , och hela mixen låter dock lite vass i mina öron. Lyssningen är dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, så det kanske inte säger så mycket.

Jag vet inte om det är meningen att man ska kunna höra musiken direkt via länken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in på Spotify och söka upp artisten och låten. I ett sånt här sammanhang är det trevligt om man slipper det. Man får nog fler lyssnare och kommentarer då.

Googlade namnet på "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli ändring på det. Lite "riskabelt" namn dock.

Hur som helst, kul att du tittar in. Det är lite glest här numera. Don't be a stranger.

Redigerat av Bluddrik
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en helt ok låt. Jag tycker att musiken är mycket bättre än texten. Sången , och hela mixen låter dock lite vass i mina öron. Lyssningen är dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, så det kanske inte säger så mycket.

Jag vet inte om det är meningen att man ska kunna höra musiken direkt via länken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in på Spotify och söka upp artisten och låten. I ett sånt här sammanhang är det trevligt om man slipper det. Man får nog fler lyssnare och kommentarer då.

Googlade namnet på "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli ändring på det. Lite "riskabelt" namn dock.

Hur som helst, kul att du tittar in. Det är lite glest här numera. Don't be a stranger.

Tack 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

🙂 Ja det är jag som sjunger lead, kompisen Jonas på stämmor. Hemsida håller vi på med fast det blir nog att vi länkar www.andralang.nu till våran facebook istället. Vi tänkte jobba som så att vi släpper 1 till 2 låtar i taget, så det blir inget albumsläpp, blir så mycket jobb.

Fint du sjunger, har ju hört ditt andra projekt där du har ett annat anslag på sången.

Släpper själv det första på svenska nästa vecka. Svårt att ställa om från engelskan känner jag, var det det samma för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack 🙂 , jo jag tyckte det var jättesvårt att gå från engelskan till svenskan. Lät som jag försökte sjunga med en överdriven stockholmsdialekt trots att jag är från Göteborg, jättemärkligt, men kul haha. Nu tycker jag dialekten har lagt sig dock 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...