evilrocker Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 LÀnge sen jag postade nÄgot nytt. Har precis startat upp ett nytt projekt: "Andra LÄng". Pop pÄ svenska, vÄran första singel heter "Har ingenting". Lyssna gÀrna: https://open.spotify.com/track/3btXy9q2BXlvBNmS3zUcAU 1
Bluddrik Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 (redigerat) Det var en helt ok lÄt. Jag tycker att musiken Àr mycket bÀttre Àn texten. SÄngen , och hela mixen lÄter dock lite vass i mina öron. Lyssningen Àr dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, sÄ det kanske inte sÀger sÄ mycket. Jag vet inte om det Àr meningen att man ska kunna höra musiken direkt via lÀnken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in pÄ Spotify och söka upp artisten och lÄten. I ett sÄnt hÀr sammanhang Àr det trevligt om man slipper det. Man fÄr nog fler lyssnare och kommentarer dÄ. Googlade namnet pÄ "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli Àndring pÄ det. Lite "riskabelt" namn dock. Hur som helst, kul att du tittar in. Det Àr lite glest hÀr numera. Don't be a stranger. Redigerat 10 april 2017 av Bluddrik
evilrocker Postat 10 april 2017 TrĂ„dstartare Postat 10 april 2017 Det var en helt ok lĂ„t. Jag tycker att musiken Ă€r mycket bĂ€ttre Ă€n texten. SĂ„ngen , och hela mixen lĂ„ter dock lite vass i mina öron. Lyssningen Ă€r dock ett par AKG-lurar i mellanklassen, sĂ„ det kanske inte sĂ€ger sĂ„ mycket. Jag vet inte om det Ă€r meningen att man ska kunna höra musiken direkt via lĂ€nken, men jag blev hur som helst tvungen att logga in pĂ„ Spotify och söka upp artisten och lĂ„ten. I ett sĂ„nt hĂ€r sammanhang Ă€r det trevligt om man slipper det. Man fĂ„r nog fler lyssnare och kommentarer dĂ„. Googlade namnet pĂ„ "projektet", men det enda som kom upp var en gata i Göteborg, men det kanske kan bli Ă€ndring pĂ„ det. Lite "riskabelt" namn dock. Hur som helst, kul att du tittar in. Det Ă€r lite glest hĂ€r numera. Don't be a stranger. Tack đ
drloop (oregistrerad) Postat 10 april 2017 Postat 10 april 2017 (redigerat) Riktigt bra tycker jag. Göteborgs Mauro Scocco?  đ Redigerat 10 april 2017 av drloop
evilrocker Postat 11 april 2017 TrĂ„dstartare Postat 11 april 2017 Riktigt bra tycker jag. Göteborgs Mauro Scocco?  đ đ Tack Loop, haha kanske det
drloop (oregistrerad) Postat 11 april 2017 Postat 11 april 2017 Gillar namnet pĂ„ projektet. Skall bli kul att fĂ€lja er. Ăr det du som sjunger?
evilrocker Postat 11 april 2017 TrĂ„dstartare Postat 11 april 2017 đ Ja det Ă€r jag som sjunger lead, kompisen Jonas pĂ„ stĂ€mmor. Hemsida hĂ„ller vi pĂ„ med fast det blir nog att vi lĂ€nkar www.andralang.nu till vĂ„ran facebook istĂ€llet. Vi tĂ€nkte jobba som sĂ„ att vi slĂ€pper 1 till 2 lĂ„tar i taget, sĂ„ det blir inget albumslĂ€pp, blir sĂ„ mycket jobb.
drloop (oregistrerad) Postat 11 april 2017 Postat 11 april 2017 đ Ja det Ă€r jag som sjunger lead, kompisen Jonas pĂ„ stĂ€mmor. Hemsida hĂ„ller vi pĂ„ med fast det blir nog att vi lĂ€nkar www.andralang.nu till vĂ„ran facebook istĂ€llet. Vi tĂ€nkte jobba som sĂ„ att vi slĂ€pper 1 till 2 lĂ„tar i taget, sĂ„ det blir inget albumslĂ€pp, blir sĂ„ mycket jobb. Fint du sjunger, har ju hört ditt andra projekt dĂ€r du har ett annat anslag pĂ„ sĂ„ngen. SlĂ€pper sjĂ€lv det första pĂ„ svenska nĂ€sta vecka. SvĂ„rt att stĂ€lla om frĂ„n engelskan kĂ€nner jag, var det det samma för dig?
evilrocker Postat 12 april 2017 TrĂ„dstartare Postat 12 april 2017 Tack đ , jo jag tyckte det var jĂ€ttesvĂ„rt att gĂ„ frĂ„n engelskan till svenskan. LĂ€t som jag försökte sjunga med en överdriven stockholmsdialekt trots att jag Ă€r frĂ„n Göteborg, jĂ€ttemĂ€rkligt, men kul haha. Nu tycker jag dialekten har lagt sig dock đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.