Jump to content
Annons

Samarbete Göteborg


Alohahex

Recommended Posts

tja folket =)

leter efter någon eller några som producerar Reggae,Dub insperad musik på lite mera hobby nivå

då jag själv inte är något proffs,hade vart kul att träffa på någon som man kan bolla ideer och kanske något arbete ihop,

själv är jag en kille på 33år hyfsat nyinflyttad iGöteborg som älskar att producera musik ,har syslat lite med electro,club,dance liknakde

men har på senare tid börjat tröttna på just den typen av musik och har i stället fått upp ett stort intresse av just Reggae/dub.

sitter just nu med fl studio och har gjort i lite över 2 år, men har nyligen börjat sätta mig in i ableton

finns det något folk som inte är något super proffs som kan tänkas att kanske hitta nått skoj i studion ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons

Hi

I saw your add and thought id contact you. Im Jamaican (male 37 yrs) and an reggae artist and part time producer, still learning myself, and I have moved recently to Göteborg myself. Am looking for networking opportunities, maybe we can work on something.

Whats your email?

Bless up

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej

Jag har själv just skrivit nästan ett likadant inlägg. Kontakta mig gärna, jag letar efter kontakter och samarbete med folk som är intresserade av reggae musik i Göteborg och behöver desperat en kool studio där jag kan spela in (betalar gärna) och skriva låtar tillsammans med andra med samma intresse.

Skrev på engelska i min tidigare insändare och har fattat i efterhand att man måste skriva på svenska.

Mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...