BosseIsRight Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Tjena! Är ny både på forumet och i Fl studio och behöver hjälp med detta, Jag kan placera mina melodier var som helst på tracksen och dom centreras inte efter sträcken.. Igår centrerades dom alltid och börjar i sträcken.. Hur blev det så? och hur får man tillbaka det 🙂? Första korta soundet btw: https://soundcloud.com/gustafandersson-1/yeah-2 Tack på förhand 🙂
ollelarsson Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Du kan se en magnetliknande symbol uppe i vänstra hörnet på din playlist. Tryck på den och välj sedan vad du föredrar 🙂
BosseIsRight Postat 7 mars 2014 Trådstartare Postat 7 mars 2014 Du kan se en magnetliknande symbol uppe i vänstra hörnet på din playlist. Tryck på den och välj sedan vad du föredrar 🙂 Upskattas 🙂! Vad tycker du om melodin?
ollelarsson Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 No worries! Nån dag kanske du hjälper mig 😉 Melodin är skön, jag gillar den 🙂 Kanske nån snare eller nåt som "står ut" i bakgrunden?
Rajly Postat 7 mars 2014 Postat 7 mars 2014 Skön melodi, och som Yoda skulle ha sagt "Much to learn to still have" 🙂 :) Kämpa på!
BosseIsRight Postat 9 mars 2014 Trådstartare Postat 9 mars 2014 No worries! Nån dag kanske du hjälper mig 😉 Melodin är skön, jag gillar den 🙂 Kanske nån snare eller nåt som "står ut" i bakgrunden? Ursäkta för sent svar.. men har tänkt på något i bakgrunden och det har kommit ut såhär: https://soundcloud.com/gustafandersson-1/yeah-ny-version Vad tycker du om den? Skön melodi, och som Yoda skulle ha sagt "Much to learn to still have" 🙂 :) Kämpa på! Tackar 🙂! lyssna gärna på nya versionen och säg vad du tycker/om något ska ändras 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.