Zando Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 Hejsan hejsan pĂ„ er ALLA!. Jack heter jag och Ă€r fyllda 30+++,kommer frĂ„n Falkenbergs trakten nĂ€rheten av GeÂŽkĂ„s om nĂ„gon har hört talas om det. Jag Ă€lskar musik (vem gör inte det) allt frĂ„n klassikt till tung hĂ„rd rock. Har snart spelat gittar i 20 Ă„rs-tid och Ă€r fortfarande överlycklig om jag hittar en Amoll đ men glad Ă€r jag för det bara det lĂ„ter bra, noter och sĂ„nt Ă€r ej min grej. Skapar lite musik med en polare pĂ„ Cubase SL eller vi försöker heter det, har bara sysslat med datorinspelning i c:a 6mĂ„nader Ă„ har nog mycket att lĂ€ra mig Ă€n som jag kan förstĂ„ nĂ€r man har lĂ€st lite hĂ€r forum, men det Ă€r bara roligt. min musikstil Ă€r lite blandat men lutar mer Ă„t progressiv hĂ„rd rock typ Dream Theater och Pain of Salvation det beror pĂ„ vilket humör man Ă€r pĂ„. Dator info:MSI-SIS648, P4 2,4Ghz, 1Gb ram, 80Gb HD,DMX 6fire 24/96. Ăvrigt:Cubase SL, HALion2 +lite olika Sampler-CD, Line6 GuitarPort, Yamaha S03 anvĂ€nds som midi-key,Marshall JMP-1 (ombyggd),Roland GP16, Bjarton nylon och min Ă€lskling Charvel. MVH-en đ kille. Ha det bĂ€st.
gol Postat 10 mars 2004 Postat 10 mars 2004 hallo Zando! ..nĂ€r du fĂ„tt klĂ€m pĂ„ det dĂ€r med datorinspelning sĂ„ hoppas jag att det dyker upp en liten komposition!... sĂ„nt Ă€r alltid kul!... har inget eget Ă€n, sĂ„ jag kanske inte Ă€r rĂ€tt person att sĂ€ga nĂ„got! đ ..men men...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.