leere Postat 8 mars 2005 Postat 8 mars 2005 I deras nyhetsbrev fick man beskedet att 100 nya sidstations är på gång. däremot är utgångspriset 920 Euro. med andra ord: först till kvarn...
leere Postat 13 mars 2005 Trådstartare Postat 13 mars 2005 jo. har lagt ut en kontakt på att jaga en åt mig. skall banne mig ha en. sen är det nog med hårdvarusynthar för min del.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 annars har jag en c64 över om du behöver
D Vibe Postat 13 mars 2005 Postat 13 mars 2005 annars har jag en c64 över om du behöver Hehe, en kompis till mig skaffade en pot (<- rätt stavat?) som han lödde ihop med en joystickstickpropp tror jag det var; sen skrev han ett basicprogram så att han kunde styra filtret på C64:an med den poten 😆 .. Dock så var det nog bara för inkommande ljud han då kunde använda poten till, annars hade han behövt skriva en hel synth för C64:an 😎 /Daniel
leere Postat 16 mars 2005 Trådstartare Postat 16 mars 2005 annars har jag en c64 över om du behöver har själv en C64 hemma hos mina föräldrar. dock har jag glömt bort koderna och jag föredrar hellre synthdelen då jag ständigt letar nya ljud.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.