Jump to content
Annons

Finnes dj som kan tänka sig spela låtar


Viqore

Recommended Posts

Annons

Vad då? Har du tänkt bli DJ på gamla dar Nilsson? 😛

Nä, men det finns ju de som är djs, och kanske de vill spela låtarna bara de får höra dem först.

Disco är inget för hårda raggare o sailors o sluskar som mig.

Fast egentligen är jag faktiskt lite dj redan, i pauserna när jag spelar enmansband. Spelar orginal med sånt jag inte kan, eller avskyr. Finns mycket sånt som somliga gillar o frågar efter. Sen brukar de få för sig att jag spelat låtarna själv.... Numer säger jag aldrig att jag hatar "Who the fucking Alice", jag bara stoppar i orginalet i minidiscen. Efteråt tror alla fyllkäringar att det var jag som sjöng o spelade... Även om jag tom gick därifrån och hämtade ett glas saft...

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Nä, men det finns ju de som är djs, och kanske de vill spela låtarna bara de får höra dem först.

Disco är inget för hårda raggare o sailors o sluskar som mig.

Fast egentligen är jag faktiskt lite dj redan, i pauserna när jag spelar enmansband. Spelar orginal med sånt jag inte kan, eller avskyr. Finns mycket sånt som somliga gillar o frågar efter. Sen brukar de få för sig att jag spelat låtarna själv.... Numer säger jag aldrig att jag hatar "Who the fucking Alice", jag bara stoppar i orginalet i minidiscen. Efteråt tror alla fyllkäringar att det var jag som sjöng o spelade... Även om jag tom gick därifrån och hämtade ett glas saft...

Då kanske du ska se till att du får betalt per låt då? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...