Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Jag gillar att styra event och fester. Så pass mycket att jag nu funderat på att köpa ett par ordentliga högtalare för utomhusbruk som man kan ha på fester och andra aktiviteter utomhus. Jag har funderat på att köpa två stycken aktiva PA-högtalare till att börja med.

Nu är min fråga till er som är kunniga inom ämnet - vad bör jag välja?

Jag hade en fest i somras med ett par Mackie SRM450 (300 W). De lät riktigt bra tycker jag och är ute efter någonting liknande och tänkte höra ifall ni vet några liknande eller kanske till och med bättre högtalare med mycket kräm fast för ett ganska rimligt pris (under 10.000 kr för två stycken)

Tack så mycket!

Vänliga hälsningar

Henrik

Annons
Postat (redigerat)

Kan tillägga att de gärna får vara transportbara, dvs att de går in i baksätet/bagageutrymmet i en bil utan större svårigheter.

..dessutom så prioriterar jag ljudvolym framför ljudkvalité (de ska givetvis fortfarande låta bra) i det här fallet eftersom de skall vara till för lite större fester.

[förnyar]

Verkligen ingen som vet något?

Redigerat av Shinji

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.