Oskar_E Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 (redigerat) Hej, tänkte jag kunde stå till tjänst. Jag gör hemsidor/webbdesign/grafisk form. Tar jättegärna uppdrag som t ex att prodda ett bands hemsida eller designa annat som logos/trycksaker. Pga att jag tycker det är så kul så kostar det inte kosta skjortan. Blev nyss klar med www.mymellowvenue.com. Ska bara finslipa lite. Var också med och skapade designen samt systemen bakom www.demomusic.nu. Aja, hör av er om ni är intresserade så kan jag berätta mer om min hobby! /Oskar Engström 0708-252470 Redigerat 6 februari 2005 av Oskar_E
BjornSilver Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 Hej, tänkte jag kunde stå till tjänst. Jag gör hemsidor/webbdesign/grafisk form. Tar jättegärna uppdrag som t ex att prodda ett bands hemsida eller designa annat som logos/trycksaker. Pga att jag tycker det är så kul så kostar det inte kosta skjortan. Blev nyss klar med www.mymellowvenue.com. Ska bara finslipa lite. Var också med och skapade designen samt systemen bakom www.demomusic.nu. Aja, hör av er om ni är intresserade så kan jag berätta mer om min hobby! /Oskar Engström 0708-252470 snygg sida... grymt det med skellettet
Oskar_E Postat 7 februari 2005 Trådstartare Postat 7 februari 2005 Tackar! Kul att du tycker det, morsan tyckte bara den var obehaglig så man måste vara en väldigt mörk person för att gilla den =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.