Gravee Postat 16 november 2010 Postat 16 november 2010 Hej på er, vet inte riktigt om man får posta sånt här men men , jag kör på iaf 😉 Håller just nu på att skriva låtar till något som jag hade tänkt ska bli lite av en solo-platta... Tanken är att det ska vara färdigt till att spela in till i slutet av december, och som det ser ut nu så tror jag att jag kan hålla den deadlinen 🙂 Det blir en liten mix med lite rock n roll och lite softare rock ballader typ. Det är ingenting som ska släppas seriöst genom något bolag eller så utan mest för att få ut något vettigt av min musik hehe.. Självklart vill man ju kunna få fram det till hela världen och slå igenom så att man får stå på stora arenor och spela inför världens folkmassa (en dröm som nog alla har eller har haft) Först o främst ser jag fram emot lite kommentarer från folket här inne på forumet ! Så länge kan jag ju slänga in mitt bands myspace om någon är intresserad av o lyssna! www.myspace.com/4revolutionsweden Keep on rockin' // Simon
debatt Postat 17 november 2010 Postat 17 november 2010 Lyssnade lite snabbt på alla 7 bidragen. Lät bra. Betyg 4. Bäst var Going down, In the shadows och Crazy man. Utmärkande var de stundtals något annorlunda trumtakterna och att sologitarren var så tydlig. Det är bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.