Jump to content
Annons

Hmm när kommer tidningen

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Jag beställde den där specialtidningen med DVDn men det enda jag har fått är räkningen. Det är väl ok, jag menar att man betalar först men det är ju minst tre veckor sedan jag såg att dom hade den på City Gross på Mobilia? Jag menar om man delar det man tjänade på att köpa direkt med dröjsmålet från det att den fanns ute i handeln så blir det inte så lönsamt eller? Kort sagt jag fattar ingenting? Tillsätt nu för guds skull ingen utredning eller nåt jag vill bara ha tidningen med DVDn 😄 . Var e den

Annons
Postat

Du är inte den enda som väntar på sin tidning. Jag har kontaktat studios kundtjänst och de sa att tidningen skulle skickas till mig och att jag skulle ha den innan helgen. Det var för 2 veckor sedan.

Jag har varit i kontakt med kundtjänst ett antal gånger men det verkar inte hjälpa.

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Ok då är ma inte ensam då hehe ska kolla om den finns kvar på Citygross så köper jag den där istället.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.