Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

Vill gÀrna utvecklas inom ljudteknik och mixning.

SÄ har ni nÄn lÄt ni behöver ha mixad, eller vill ha en alternativ mix utav, sÄ hojta till!

GÀller som sagt 1 lÄt gratis, vad ni gör med den, Àr upp till er.

Hörs!

MvH/Richard

Annons
Postat

FÄr man frÄga om varför just 1 lÄt gratis? Fler lÄtar skulle ju innebÀra mer utveckling.

• 3 veckor senare...
Postat
  Knogslag sa:
FÄr man frÄga om varför just 1 lÄt gratis? Fler lÄtar skulle ju innebÀra mer utveckling.

förstÄr din poÀng, men i slutÀndan tror jag att jag lÀr mig mer pÄ att mixa t.ex 10 lÄtar i olika genres Àn 10 lÄtar av samma artist, dÄ i det fallet ofta Àr samma instrument och mickningar pÄ samtliga lÄtar.

Dessutom handlar det om tid.

Skicka gÀrna över nÄn lÄt vettja!

Postat
  RichardH sa:
förstÄr din poÀng, men i slutÀndan tror jag att jag lÀr mig mer pÄ att mixa t.ex 10 lÄtar i olika genres Àn 10 lÄtar av samma artist, dÄ i det fallet ofta Àr samma instrument och mickningar pÄ samtliga lÄtar.

Dessutom handlar det om tid.

Skicka gÀrna över nÄn lÄt vettja!

Visst, hĂ„ller pĂ„ med en nu som Ă€r klar snart, sĂ„ dĂ„ kan jag slĂ€nga över en 🙂

Postat
  Knogslag sa:
Visst, hĂ„ller pĂ„ med en nu som Ă€r klar snart, sĂ„ dĂ„ kan jag slĂ€nga över en 🙂

Kalaskul! ska bli intressant att leka med!

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.