RichardH Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Hejsan! Vill gÀrna utvecklas inom ljudteknik och mixning. SÄ har ni nÄn lÄt ni behöver ha mixad, eller vill ha en alternativ mix utav, sÄ hojta till! GÀller som sagt 1 lÄt gratis, vad ni gör med den, Àr upp till er. Hörs! MvH/Richard
Revolve Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 FÄr man frÄga om varför just 1 lÄt gratis? Fler lÄtar skulle ju innebÀra mer utveckling.
RichardH Postat 19 maj 2010 TrÄdstartare Postat 19 maj 2010 Knogslag sa: FÄr man frÄga om varför just 1 lÄt gratis? Fler lÄtar skulle ju innebÀra mer utveckling. förstÄr din poÀng, men i slutÀndan tror jag att jag lÀr mig mer pÄ att mixa t.ex 10 lÄtar i olika genres Àn 10 lÄtar av samma artist, dÄ i det fallet ofta Àr samma instrument och mickningar pÄ samtliga lÄtar. Dessutom handlar det om tid. Skicka gÀrna över nÄn lÄt vettja!
Revolve Postat 19 maj 2010 Postat 19 maj 2010 RichardH sa: förstĂ„r din poĂ€ng, men i slutĂ€ndan tror jag att jag lĂ€r mig mer pĂ„ att mixa t.ex 10 lĂ„tar i olika genres Ă€n 10 lĂ„tar av samma artist, dĂ„ i det fallet ofta Ă€r samma instrument och mickningar pĂ„ samtliga lĂ„tar. Dessutom handlar det om tid. Skicka gĂ€rna över nĂ„n lĂ„t vettja! Visst, hĂ„ller pĂ„ med en nu som Ă€r klar snart, sĂ„ dĂ„ kan jag slĂ€nga över en đ
RichardH Postat 19 maj 2010 TrĂ„dstartare Postat 19 maj 2010 Knogslag sa: Visst, hĂ„ller pĂ„ med en nu som Ă€r klar snart, sĂ„ dĂ„ kan jag slĂ€nga över en đ Kalaskul! ska bli intressant att leka med!
nicolekarlsson Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 jag skulle behöva hjĂ€lp med att mixa ihop en lĂ„t đ€Ș
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.