Number2 Postat 11 februari 2010 Dela Postat 11 februari 2010 Tjena! Har i veckan köpt Superior Drummer och tycker om det jÀtte mycket men.. Jag Àger bÄde Logic 8 och Pro Tools 8, i Logic fungerar det att routa(Multi out) ut varsin trumkanal till mixern hur lÀtt som helst. I Pro Tools dÀremot fungerar det inte alls.. Jag har uppdaterat till senaste versionen av Pro Tools och Superior drummer. NÄgon som vet vad felet kan vara? Har letat överallt!! Mvh Filip Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 11 februari 2010 Dela Postat 11 februari 2010 VÀlj bara multiout pÄ SD 2 och skapa AUX-kanaler att ta emot kanalerna frÄn SD 2. Detta gör du genom att klicka pÄ input pÄ AUX-kanalen och sedan vÀlja plug in sÄ kommer SD 2 upp dÀr. MVH Anders Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Number2 Postat 11 februari 2010 TrĂ„dstartare Dela Postat 11 februari 2010 jo visst, jag har gjort det, men det fungerar inte.. allt jag hör Ă€r BK dĂ„ den ligger pĂ„ out 1/2, de andra Ă€r bara helt tysta! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 11 februari 2010 Dela Postat 11 februari 2010 jo visst, jag har gjort det, men det fungerar inte..allt jag hör Ă€r BK dĂ„ den ligger pĂ„ out 1/2, de andra Ă€r bara helt tysta! đ Det lĂ„ter konstigt. Lust att slĂ€nga upp en screenshot? BĂ„de sĂ„ man ser SD 2 mixern och AUX inout och output. MVH Anders Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Number2 Postat 11 februari 2010 TrĂ„dstartare Dela Postat 11 februari 2010 (redigerat) Jag installerade superiors senaste uppdateringar igen och helt plötsligt fungerar det! đ konstigt..! tack för svaren Ă€ndĂ„! đ„° Redigerat 11 februari 2010 av Number2 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.