Jump to content
Annons

Sökes: ljudtekniker till studio i Västra Stockholm


Whazhapening

Recommended Posts

Hej där!

Jag heter Houman Sebghati, rapartist och skivbolagsdrivare. Även ett med i 7-mannaband som spelar tillsammans.

Jag har fått medel att sätta igång en musikstudio i Västra Stockholm, med största sannolikhet i Vällingby.

Jag söker en ljudtekniker med lång erfarenhet som vill få en musikstudio till gratis förfogande i utbyte mot mixning av

material som kommer släppas mot radio och på skiva.

Vi gör alltså hiphop men din schanger är oväsentlig så länge du är grym på att mixa all typ av musik, och röster.

Hoppas på svar från någon som tar musiken seriöst.

Med vänliga hälsningar Houman

info@houman.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Hej Houman

Jag heter Bo (elr Johan, upp till alla å envar) och jag pluggar programet 'Ba (Hons) Music Production' vid University of Brighton i södra England. Ända sedan början av gymnasiet har jag hållit på med inspelning och jag har nu pluggat ljudteknik & musikindustri i snart tre år på universitet. Jag är mycket van vid både analoga och digitala mixerbord, mickning av instrument och professionell mjukvara, min favorit-sequencer är Logic pro 8 i vilket jag är 'Apple Certified Pro' inom (en titel man kan få efter att ha klarat ett prov utfärdat av Apple, kort och gott, jag kan Logic och jag arbetar snabbt & effektivt med det).

Efter att jag är färdig med min kandidatexamen framåt våren/sommaren kommer jag hem till Sverige igen och då skulle jag jättegärna hjälpa er i studion. Fram tills dess mixar jag gärna någon låt på distans här i våra välutrustade universitetsstudior så du kan höra hur mina mixar låter.

Du kan nå mig på B.J.Fransson@gmail.com

Med vänliga hälsningar

Bo Fransson

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...