Jump to content
Annons

fl studio kommer till mac som UB?


zunbeta

Recommended Posts

Hejsan, jag läste lite vist på wikipedia om fl studio som skojj och såg att de skulle komma en ub ver är den rumor eller sanning tro?

"

FL Studio är skapat i programutvecklingsmiljön Borland Delphi, och eftersom den enbart stödjer operativsystemet Windows så finns det inte några planer på att utveckla någon version för Linux eller Mac OS X. I September 2008 uppgav Image-Line på sin webbplats att företaget helt och hållet kommer ge support åt användare som använder Fl Studio på Apple-datorer via Boot Camp, så en Mac Fl Studio Suite (Universal Binary) kan möjligtvis komma under 2009, om passande utvecklare kan hittas."

'

källa http://sv.wikipedia.org/wiki/FL_Studio

Andvänder fortfarande fl studio xxl 7.0.2 under bootcamp på macen och jag tycker att fl studio 7 är det fräschaste versionen någonsin även 6an också som jag kör på skolan.

ofnoff top

Man nöjer sig med sina köpta vsti och kommande dsp vsti 😕.

skulle varit grymt om det var sant ifall det kom på mac osx många skulle nog skaffa sig en 8a och få bra ljud och allt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons

Wikipedia är den mest pålitliga källan jaoo 😏

Det är inte helt omöjligt att det kommer komma en Mac version av FL men troligen inte iår.

Skulle jag chansa så släpper dom nog Mac versionen tillsammans med 10an eller något ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...