Gäst Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Hej, jag undrar om det finns någon här som har styrt sitt ljus via datorn och skulle kunna svara på några enkla frågor jag har angående det. Mvh. Robin
Toiva Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Gammal tråd, men japp. Been There Done That. Jobbar som ljustekniker och har nån gång programmerat ljus i seqencer. Vad behöver du hjälp med?
Gäst Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jo det är så att jag fått äran att vara ljusansvarig i bandet utan att ha haft någon större erfarenhet av det förut. Jag vill styra bordets scenes via note on/off i sequencern men är osäker på om det går med det bordet, eller om jag bara kan styra chase'ar med det. Det är ett scanmaster, osäker på modell. Ett billigt litet blått bord, ganska nytt. Om det inte går att anropa scener via bordet, hur gör jag då för att programmera chase'arna, vad bör jag tänka på generellt gällande positioner, färger, hastighet osv? Tack! Mvh. Robin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.